marți, 3 septembrie 2013

O vacanta deosebita

Initial am crezut ca petrecerea unui concediu pe o nava de croaziere este ceva tipic varstei a 3-a, unde se inghesuie o gramada de batranei obositi care vor liniste si relaxare departe de statiunile indepartate si galagioase de pe continent. In acelasi timp pare a fi o experienta elitista, nicidecum la indemana oricarui muritor. Totusi, iata ca acum 2 saptamani m-am imbarcat si eu in prima mea croaziera si desi am fost foarte sceptic, am ramas placut surprins. Luxul era la el acasa - asta nu m-a surprins, insa pretul a fost imbatabil, serviciul absolut impecabil, iar activitatile la bord mult mai numeroase fata de ceea ce mi-am imaginat. Din punct de vedere al pretului pot spune ca a fost foarte ok - pentru numai 600 euro de persoana m-am plimbat 7nopti/8 zile si am vizitat locuri pentru care altfel as fi avut nevoie de cateva concedii serioase. Biletele de avion pana in portul de imbarcare l-am luat de la TravelDesk, la fel si sejurul pentru croaziera. Iar linia de croaziere a fost MSC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu