luni, 6 iunie 2016

SEJUR CRETA – ALMYRIDA BEACH HOTEL & STUDIOS

Am petrecut o vacanta in Creta vara trecuta dupa ce am ales un charter in Chania propus de o agentie de turism. Hotelul ne-a oferit tot ce am avut nevoie, a fost bine organizat si intretinut, ne-am simtit ca acasa. Camerele erau foarte curate, prosoapele se schimbau in fiecare zi, aerul conditionat era setat direct de cameriste la temperatura ideala, de obicei pe la 21 de grade. Am avut norocul chiar de a beneficia de o camera cu vedere direct inspre mare, iar peisajul a fost superb, de fiecare data cand ma trezeam, prima data ma uitam pe geam sa admir marea.
Singurul minus a fost internetul wireless, care mergea destul de greu, insa oricum nu aveam timp suficient sa il folosesc pentru ca aveam tot timpul alte lucruri de facut. Bucatarii de la restaurantul din cadrul hotelului mi s-au parut foarte priceputi, deoarece fiecare mancare servita a fost gustoasa, iar ospatarii erau profesionisti, politicosi si nu parea niciodata enervati de prezenta noastra acolo, situatie care se intalneste adesea in Turcia. Chiar daca mancarea era destul de repetitiva nu puteam sa ma plang pentru ca era buna, iar bautura am avut la discretie, de la apa, suc, cafea, la bauturi alcoolice, de fiecare data puteam sa umplu un alt pahar.

Chiar daca hotelul avea propria piscina, nu am stat deloc acolo, ci am ales sa stau mai tot timpul in apa, pentru ca ma simteam foarte bine. Plaja era curata, apa calda, de o culoare foarte frumoasa, iar intrarea nu se facea brusc deloc, asa ca era usor si pentru cei care nu stiu sa inoate. In plus, mi-a placut ca nu erau deloc pietre sau stanci pe fundul apei in care sa te poti taia, asa cum se intalnesc in multe alte statiuni din Romania, Turcia sau alte colturi ale Greciei. 

Un comentariu:

  1. Aceasta activitate consta in dialogarea directa,Angajari Videochat prin intermediul internetului, cu ajutorului unui mini-computer si an unei camere web cu persoane racket toata lumea.

    RăspundețiȘtergere